Aile hekimine girdiğine değmez yazdırmak için ama bizim aile hekiminde hemşire hanım bana iğneleri bahçede yaptı, gebelere böyle bir kıyakları varmış; içeri girmeden hallediyorlar. Telefonlarını bırakmışlardır; bir ararsan belki bir ihtimal bahçeden halledebilirler.