_Koncuy_ canim yunus hoca kesinlikle cok iyi bir doktor ben suan 3 bucuk ayligim ama hep kanamam oluyodu 10gunde bir gidiyordum yanina her seferinde okadar ilgiliki yarim saati geciyordu bazen gorusmelerimiz. Hersey icin cok iyi yönlendiriyor. Dogum konusunu actigimda daha cok erken dedi simdi normal isteyenler sonra epidural veya sezeryan istiyorlar filan dedi yani beni desteklemedi bu konuda. Seninde dedigin gibi instagraminda hergün iki üc dogum paylasiyor ama hep sezeryan.. bu yuzden dörtlü taramayi yaptirmak ve cinsiyet ogrenmek icinde ona gidicem ama dogum icin baska doktor arayisindayim acikcasi. Ama seninkiler maşallah ikizmiş😍😍 tabi sezeryan olma ihtimalin bize gore daha yuksek ama ne olursa olsun şartlar el verdigi sürece normal dogum daha sagliklidir.😊😊