Bende Figen Özden Demir e gidiyorum, muayenesi larada. Genel olarak memnunum. Ancak hangi hastanede doğum yapacağıma karar veremedim. Tavsiyelerinizi beklerim :) Kendim Konyaaltında oturuyorum da, acaba hastane uzaklığı falan çok mu önemli bilemedim 🤷♀️