Cetinn ya beni üç hafta sonra aşıya çağırdı doktorum . Benim gebelik tarihim biraz karışık yani sisteme erken girilmiş değiştirilmiyor da . Ben doktoruma söyledim ama yine de sen gel dedi erken olsam bir sıkıntı olur mu acaba o zaman 14 haftalk oluyorum