fatma3312 hamilelikte oluyor diyorlar ama ben rahatsız edici pozisyonda yattığımda ya burnum tıkanır ya nefes zor alıyodum smdi yastık arada tek yatıyorum eşimde bizde geniş yatmayı severz bazen iyi geliyr tek yatmak 😂karnınz çıktı mı sizin bnde az biraz cıktı yuz ustu ondan rahatsz ediyr kalknca karnım acıyarak kalktgm oluyr