Anestezikubra Bugün gittim ben ☺️ Eyüp Ekici çok memnun kaldım, şahsen şovmen bir doktor değil yani biraz eski kafalı zaten muayenesi falan da öyle. Ama benim ailem de sağlıkçı çok olduğu için adını çok duymuştum zaten bu konuda baya isim yapmış ve tecrübeli. Öyle cd vermiyor ya da renkli görüntü vermiyor ama baya detaylı inceleniyor anlatıyor sakinleştiriyor :) 500 tl ydi 450 tl aldı bizden ☺️