Bbsraa Nazanesila normal. Yürüyüş yapmak lazım çok iyi geliyor şişlik iniyor kan akışı sağlandığı için. Yükseğe köy ayakalrini soğuk suda beklet bol su iç tuzu azalt tamamen bırakmak da ödem yapıyormuş. Çok ayakta sabit kalma