Cigdem13 bendede kötü çıkmıştı 1/127 amniyosentez yapıldı normal çıktı. Bu testler kesin sonuç değil sadece daha ileri tetkik yapılması gerekiyo ki bunlarda kolay değil hepsi kendi içinde riskli ama mecbur bi yerinden tutuyosun. Güvencğn bi doktor bul en iyisi.