Cigdem13 merhabalar, yurt dışında yapılan bir kan tahlili var. Fiyatı biraz tuzlu, 2bin civarında olduğunu duydum. Doğruluk payı %99. Risksiz, kan örneği veriyorsunuz. Evet biraz para gerekiyor,ucuz değil. Ama sizi rahatlatır. Kendinizi lütfen üzmeyin, her şeyin çaresi var. Belki de sağlıklıdır ve sen şu an kendine zarar veriyorsundur. Başka çözümler deneyin.