Anneolmayahasret hepimiz kendimizi, bedenimizi tanımalıyız. Hastalıklarımız nedir bunu bilip ona göre hareket etmeliyiz ki doktorlara daha az iş düşsün..! Sende kendini tanı öncelikle. Sana neler dokunur, kanındaki vitaminlerin hangisi eksik hangisi fazla, kan seviyen nedir bunları çok iyi öğrenmelisin. Bedendeki eksik kan ve vitamin bizi her zaman hastalıklara karşı savunmasız tutar..! Aile hekimleri bunun için gayet iyi. Düzenli kan vererek hem mini check-UP yaptırmış olursun hemde hastaneye gitme sıklığın en aza iner canım ❤️