Akduygu Memlekette doğum yapacağım için baybnest aldım. Beşik olmayacak çünkü orada altına bir şey koyup eğimli hale getirmeyi düşünüyorum.
BirVeraAnnesi35 sudeeyaman yok canm babynestler daha büyük oluyo yer kaplıyo ama reflü yatağı okadar büyük değil
Makbus sudeeyaman babynest daha çok yer kaplıyor ama iç olarak küçük . Reflü yatagi çok yer kaplanıyor hemde boyut olarak 5-6 aya kadar kulaniyor Muş. Şuan onu aldık bakalım daha gelmedi
Sare07 Babynest aşırı gereksiz bir şey. Ama reflü yatağı hayat kurtarıcı resmen. Babynest denen saçma elyaf mindere boşa para verme bence.
isimsizbebek sudeeyaman ben ikisi bir arada olandan aldım ,2. Aydan sonra sigmamaya başladı çünkü kayıyorlar bir zamandan sonra. Şimdi üst kısmını çıkardım içindeki eğimli süngeri aldım . Bebegimi onda yatırıyorum.
Ruveyda_ sudeeyaman reflü aldık bizde sütü kusarsa yutmasın diye daha faydalıymıs öle yazıyordu her yerde
Meral-5866 Mom9272 canım aldıgın zMan memnun kalırsan buraya yine yazarmısın memnun kaldım tavsiye ederim diye 😉çok teşekkür ederim
melindam sudeeyaman Babynest Daha Büyük Reflü yatağı Daha Küçük Benn aldım Reflü yatağı Babynezt Çok Kullanışlı Değil Dedi Herkes
Gul23 sudeeyaman ikisini de aldım aklımda kalacağına evimde kalsın dierek bebeğimin içinde uyuduğu günleri de görürüm inşallah ♥️😁
Duygukc sudeeyaman bende tereddütte kalıp biraz araştırdım babynest yerine reflü yatağı aldım hem sağlık açısından hemde rahatlık açısından