angel4545 Aaaaa iyide sizin doktorunuza haber vermeleri gerekmiyomu sonuçta çok sancı varsa ve sezeryanse aslında doktorunuzla ebelerin iletişime geçmesi gerek bence
Haticebasyol43 Aylin_16 malesef normal dogmasi imkansiz cunku ilk gebeligim sezeryan ve agrilarim oluyor acili arayip gidicem birazdan
Sare07 Haticebasyol43 bence hastanede kimin ne söylediğini takmayın gidin sancım çok dayanamıyorum diye. Hatta sağlık bakanlığını da arayın şikayet edin.
Nesli-Emin Son durumu yazarsanız sevinirim merak ettim . Sağ sağlim kucağınıza almışsınızdır inşallah
Aygul01 Haticebasyol43 yok sinirini çıkartıyorsun demiyorum ama cok sacma geldi o yüzden neyse bekle bakalım cok agrin olursa hastaneye gidersin tekrar. Açılma oldukça agri daha çok olur
Denizkaplan Haticebasyol43 canım boyle durumda randevusuz gıtsen sana doktrun bye randevu almadın demezki