Kizlar merhaba 😇 ben 2 gundur hastanede yatiyorum 35+6 yim iki gun once agridan ve asiri mide bulantisindan acile gittim devlet hastanesine ve ne yazikki hic sevmedigim doktor o gece nobetciymis benim 2. Sezeryanim olucak insallah ve aciklik varmi diye konturol etti var ama cok yok dedi nst cekildim baya bi sancin cikti %80aliriz sezeryana dedi ve hazirlatti beni ameliyata bir suru evrak falan imzaladik ciger gelistirici vurdular agri kesici serumlar haplar derken sncim biraz daha durgunlasti ve servise cikardi orda kontrol ederiz dedi neyse ciktim yanima geldi bi kere nst cekileceksin takip edicez dedi ve birdaha hic ugramadi yanima nst cekildim hep sanci cikti nst ceken hemsireler baya sancin cikmis diyordu ama beyfendi hic temezzul etmedi milletin doktoru sabah aksam geldi bizimki gelmedi ve az once sancidan agladim 2 cm acilmam olmus ve beni agrili bir sekilde taburcu etti cok vurdumduymaz bi doktor kimse memnun deil kendi doktoruma randevu alamiyorum dolu hep cok sıkıntılı sizce abartiyor muyum benim simdi evde acilmam olsa napicam eve geldim arada bi karin bel kasik agrim oluyor ya dogurursam diye korkuyorum