Hduygu evet inşallah nasip olursa burda düşünüyorum. Virüs önceside memleketime gitmeyi düşünmüyordum. Eşimin işinden dolayı burdayiz fakat memlekete gitsem eşim sadece 10 gün babalik iznine gelebilecekti. Ben orda bunalacaktım lohusa halimle. Hem kendi hem eşimin ailesi memlekette ayrıca tüm akrabalarımız nerdeyse orda. Rahat edemezdim gitmek istemedim. Inşallah virüs yasağı bitince annem gelecek 40 gün kalıcak. Sonrasında başımın caresine bakarım rabbimin izniyle. Benim yaramaz som 10 gündür erken gelmeye çalışıyor ve daha tam olarak herşeyi hazır değil bi yandan onları hazır etmeye çalışıyorum 🤦♀️ çok geciktirmemek lazım aklınızda bulunsun ne olacağı belli olmuyor birden bire gelmeye çalışıyolar. Bayram sonrasına hazır olacak inşallah hastane çantama kadar ne varsa. Gerçekten ilk bebekte olunca herşey sifirdan çok eksik oluyormuş. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun kolaylık versin ve saglikli , zamanında, kolay doğumlar nasip etsin inşallah canim 🤲😊