Hduygu Tabi yani bildiğim kadarını aktarayım devlet Hastanesi mantığı doğumda ebe ön plandadır yani şöyle söyliyeyim hayat hastanesinde ilk gebeliğimde 32 açılmam başlamıştı akşam hastaneye gittim ordada hep eve ilgilendi doktora bilgi verdi doktor sabah geldi baktı normal doğum yaptı arkadaşım açıklık tam olana kadar ebe ilgileniyor seninle açıklık tam olunca doktora haber veriyor doktor gelip sadece doğumu yaptırıyor çok bir fark yok yani özelde her dk doktor sizinle olmuyor devlettede riskli bi doğumsa doktor gelip yaptırır ha değilse inanın ebeler doktorlara göre daha tecrübeli oluyor zaten ama bölge normal doğum açısından nasıl o akşam kızgın bir hemşireye mi denk gelirsiniz yoksa sizi her anlamda rahatlatan bi hemşireye mi o da biraz şans işi aslında benim normal olmayacağı için biraz daha rahatım ama konfor açısından yüzücü yıl aslaaa ama. bölgede çok iyi 🙏