CeyKa benim de 2,3 gün var pko var bende masumu dedi doktor her ay çok şükür regli oluyorum ama günümü bilemiyorum bazen 3 gün grçiyo bazen 2 gün önce bende 29 günü baz aldım 4 gün önce test yaptım negatif ti bKalım regli olmazsam bayram sonu kan vereceğim çünkü adet sonrasını bekleyin diyorlar geç döllenme olabilirmiş 🙏💞