Selam kızceler benim şöyle bir sorum olacak ben normal şartlarda bu ayın 26 sında adet olmam gerekiyo, bu ay bebeğimiz olsun diye elimizden geleni yaptik, duzgun beslenme duzenli iliski vs, Neyse tabi ki herhangi bir belirtim Yok bel agrisi disinda oda hep oluyo Adet once si Fakat bu ay şöyle bi degisiklik oldu Bende İdrar sonrası afedersiniz ama silerken böyle sıvı kıvamsı bişey geliyo. sumuksu gibi değil rengi tam beyaz da değil bu durumla karşılaşan bayanlar oldu mu nedir ne değildir şimdiden cevaplarınız icin çok teşekkür ederim ❤️