Edakoc 8+2 bu 3.gebelik 2 tne kaybım var en sonki kürtajım 31 aralık idi bu bebişim doğum günü 30 aralık diyor babasi 14 aralik dogum gunu kısmet bakalım 😍midem bulanmıyor güzel.yemek yiyorum bastan beri bendeki tek belirtim kasıklarda adet olcak gbi hisler göğüsler sis sizlio birde basım çok ağrıyor o kdr dün kontrolde iyidi persembe bi daha gideceğim bu doktorum sıkı takip edio🥰 sat 25 mart