Edakoc 11+4 de bu perşembe yaptım bayramdan sonra sonuçlar çıkacak inşallah güzel olur önce ense ve burun kemiğine baktı gerek yok ama illa bir test istiyorsanız ikili öneririm dedi yaptırdık 11 ile 14 arası yapılıyor demiştim geçen gidip sorduğumda sanırım yanlış hatırlamıyorsam