zumra2020 Ygmroglcn yok çok şükür bir sıkıntı hatta suyum sınırda olduğunda 37yi görürsek iyi demişti 38i görebilirsek de istediğin zaman alırız demisti
Busrayldz zumra2020 evet canim beklemiyorduk normal istiyordum ama bebeğim bi türlü kafasini dondermedi rahim e doğru ayaklarından doğum kanalina girmişti ve nst de sancim görünüyordu ertesi günü aldılar sezeryana ne olduğunu nasil oldugunu anlamadim bile🤭
zumra2020 Busrayldz aaa senin bebiş hem sabırsız hem de ters gelmis🤭🤭 neyse sağlıkla kucağına almışsın önemli olan o 😇
Busrayldz sevillia ayy masallah masallah bende cok seviyorumm tosuncuk bebisleri anne karninda ki bebeklere ne kilo aldirir diede arastirmadayim bu aralar🤭
sevillia zumra2020 valla minnoş bebekleri daha cok severim kedi yavrusu gibi🥰 benimki direk hayata 2 aylık bebek gibi baslayacak sanırım😂 olsun minnoş olsun dogumun kolay olur cabucakta toparlar daha alır zaten o😊
Nevink sevillia beni güldurdunuz 😄 benimkide 34+6 2900 suan herkes bu gidisle direkt okula gider diye espri yapiyor 😂 saglikla dogsunlarda ins