Kızlar merhaba biz bugün 37+2 olduk. Suyum sınırdaydı ancak çok şükür normale dönmüş doktorum suyum sinirdayken 38i görürsek istediğin zaman alabiliriz demişti. Bende 38+2de doğum yapmak için konuşmuştum ve kararlastirmistik. Şu anda suyum artmış şükürler olsun ve doktorum istersen 39uda bekleyebiliriz dedi ancak su anda ben kendi memleketimde annemin yanındayım eşim ise işi dolayısıyla başka şehirde. Is yerinden ve seyahat iznini 29 mayısa göre ayarladı onaylandı izinler. Şu anda degistiremiyoruz. Ve eşimin izni sadece 10 gün. Sonra birlikte evimize döneceğiz. Çok uzattım kusura bakmayın. Sorum şu sizler kaç haftalıkken sezaryen oldunuz veya olacaksınız? Doktor 39u da bekleyebiliriz deyince kafam karıştı açıkçası. O yüzden soruyorum size.