Deletedmom316 _Koncuy_ canim o ilac yemekten sonra asla icizmez icsende fayda etmez zaten zararsiz bir ilac en az yarim saat once yemekten içmen gerek mutlaka lutfen dikkat et . Yemek ten sonra zaten o ilaç emilmez bosuna icmis olursun emilmesi için aç karnina icmen gerek en az yarim saat en cok ise 40 50 dakika once iç o zaman daha kisa surede dusucek
_Koncuy_ Deletedmom316 yarım saat bekleyemezsem 😏 Sabah bulantılarım oluyor da uyanında direk ben kahvaltı moduna geçiyorum yoksa iflah olamıyorum
_Koncuy_ Zelod ya mutlaka takip ettireceğim o zaman. Açıkcası çok yüksekte değil diyin doktor bu kadar mühimsememiştim
Uzm-Nurse _Koncuy_ benimde sizinle aynı çıktı değerim fakat doktorum gerek yok bu değere dedi bende kullanmıyorum bir daha ki kan tahlilimde bakıcaz
_Koncuy_ Uzm-Nurse Bana da kendi doktorum sıkıntı yok demişti, bugün aynı hastanenin farklı doktoru mutlaka kullan dedi 😏 Dr.'dan doktora bile değişiyor herşey anlamadım 😕
Uzm-Nurse _Koncuy_ evet canım benim gittim ilk hastane de başla dedi ama ben başka sebeplerden dolayı doktoru yetersiz bulup değiştirdim , bu doktorumdan memnunum oda gerek yok artık 3 ve üzerinde öneriliyor dedi tamam dedim
_Koncuy_ Uzm-Nurse bilemedim bende ama kullanacağım yine sde ikiz gebeliğim var riskli zaten iyice riske atmayayım
MutluAnnnecik _Koncuy_ seninki 2.70 benimki 20 küsür 🤷♀️ telaş yapacak kadar bisey yok ama kullanmanda fayda var hamilelikte bebeğin gelişimi için çok önemli.
Tgbdmr _Koncuy_ benimde 4 çıkmıştı. Tün hamilelik boyunca 25mg içtim. Hiç bir zararı yok içtiğimiz ilacın.
Tgbdmr _Koncuy_ sabit tutmak için 1 lerde tutuldu hep tsh. Her ay kontrole gittim. Bı değer çok önemli.
Girlpowerbabe Şimdi tahlil sonuçlarıma baktım Ben gebeliğimi öğrenmeden 1hafta önce yaptırmıştım tahlil 4.3 çıkmış. Öğrendikten sonra kadın doğum baktı sonuçlara ve ilaç verdi. Yaklaşık 7-8 gündür kullanıyorum Geçen gün tekrar yaptırdım 1.55 çıkmış
Bulantii _Koncuy_ benimde tiroitim takip altında canım 3.92ydi 1 küsüre düşürdük şimdi gine 2.7 olmuş ama ilaç kullanmana gerek yok çok yüksek değil dedi doktorum. Doktoruma güveniyorum🤷♀️☺️
_Koncuy_ Bulantii ya işte doktordan doktora görüşler değişiyor anlamadığım halde, sağlık bu yani kullanılcaksa kullanırlır, gerek yoksa kullanılmaz 😕 Ben malesef bu konuda hiçbir doktora güvenemiyorum 😑
Bulantii _Koncuy_ 🤷♀️ ne desem boş canım. Ama benim ilacım vardı kullandığım bugün aldım mesela. 2 güne 1 içeyim diyorum. Sonra bidaha kan tahlili vericem öbür ay. Senin durumunda bilmiyorum ama genelde 2.7 çok yüksek olarak görmüyorlar🙄
_Koncuy_ Bulantii Aynen canım doktorda bana çok yüksek değil ama ben hamile hastalarımda 2.5 altında tutmaya çalışıyorum dedi. Bakalım artık bayramdan sonra tekrar gideceğim 🙏
Nurhanipek _Koncuy_ doktor aynı şekilde bana da dedi bende ömür boyunca bu ilacı kullanıcam 😔 hamilelikte daha da doz artırdı hatta 2 nin altına inmesi için şuan eutroxs 100 mg kullanıyorum git gide yükseltiyolar ihtiyaca göre 😊
Nurhanipek _Koncuy_ iki düşük geçirdim ben ilkinde troit sorunu öıktı hap kullanıyodum zateb ama hamileyken daha da ihtiyaç olduğundan dozunu artırdı doktor .