Arkadaşlar 8 gün önce tam kan tahlili yaptım. Sonuçları doktoruma attım. Herşeyin normal dedi. Bugün gece rahatsızlandığım için acile gittim oradan da farklı bir doktora muayene oldum. Tekrar acilde kan tahlili yapılmıştı. Doktor hem onlara hemde geçen yaptırdığıma baktı. Geçen yaptırdığıma göre tsh değerim 270 çıkmış ve ilaç kullanmam lazımmış. 250 ’nin altında olması gerekirmiş normalde. Öteki doktorumda uzman bir doktor çokta memnunum, normal sıkıntı yok demişti. Anlamadım ben şimdi böyle bir durumla karşılaşan var mı? Çok ilaç kullanma taraftarı değilimdir bende normalde. Bir de şimdi hamile olunca. Tabii yazılan ilaçlar hamilelere göre ama insanın aklında bir soru işareti kalıyor.