Bende 6. Haftamda sadece keseyi gördüm, hatta doktor geç döllenme olduğunu 4-5 haftalık anca olduğunu söyledi daha sonra 10. Haftamda gittim ve kalp atışını duydum geç döllenme değilmiş🤷🏼♀️ Kalp atışını herkes çok erken duyacak diye bir şey yok endişelenme lütfen 🌸