Dün post atmıştım 6+2deyim doktora gittim bebek görünmedi dolayısıyla kalp dinleyemedik zaten ümidim yoktu en azı dan bebişi görürüm diyordum ama olmadı hem alttan hem karından baktı sadece keseyi gördü doktor. Devlet hastanesine gitmiştim cihazdan farkeder mi bilmiyorum. Burada cok gördüm altınca haftasında gidşp bebeği gören kalbini duyan o yuzden dayanamadım ben de gittim ama sonuç alamadım doktor kesenin gelişimi iyi dedi sadece olumsuz bişi söylemedi özelde randevum 10 gün sonra acaba o zaman görebilir miyim 🥺 çok tedirginim ilk gebeliğim ve zaman cok zor geciyor insan korkuyor 😭