Busbus2684 28+5 1223 gr dedi doktor normal dedi, böyle giderse 3,3200 gibi doğar dedi inşallah Allah’ın izniyle 🥰
htc-92 Bende 30 da gittim 1440 gramdı gayet güzel dedi doktor. Haftasıyla uyumlu dedi. Ben de 6 kilo aldım
Dmlyldz Tuba1997 ben en son 28 haftada gitmiştim doktora 1400 grdı. Şuan 3@ haftalığız. Doktor biraz önde kilo açısından dedi ama bence seninki de normal. Bu arada ben 10 kilo aldım 30. Hafta tam olarak 🙄 çok mu acaba diye sorguluyorum bazen de bilemedim 🤔
leyla25 Tuba1997 bende bugün gittim kontrole 30+1 im kilosu 1650. Doktorum fazla bile buldu. 1400-1500arası ideal kilo dedi bu haftada. Bende zaten çok kilolu olsun istemiyorum açıkçası önemli olan sağlıklı olması 🙏🏼
Fnur1995 Sjsjdkskaa şeker yüklemesinde açlık şekerim normalin az üstünde tokluk normal çoktı ama bebeğim hep önden gidiyo sanırım genetik