Ozgeyuksel Gokcylan nasıl ücret almıyorlar .bende 21.haftadayım doktorum hastanede olmam gerektiğini söyledi.ama 600 tl gibi bi rakam özel hastane olduğu için
Cmrtgc @Ozge_________ Ozgeyuksel doktorunuza yazdırın özel hastane direk kendisi yaparsa pahalı yapıyor
Gokcylan Ozgeyuksel bende çok şaşırdım aslında ücret hiç vermedim hatta özel oda açtılar bana yatış gösterdiler yarım satte iğneyi getirdiler oldum çıktım normalde sgk karşılıyormuş öyle söylediler bende iğnemi oldum arkama bile bakmadan çıktım😂🤣
Toobah Ücretsiz yaptırıldığını bilmiyordum ben daha önce düşük yapmıştım o gebeliğşmde teest pozitif çıkınca 7. Haftada vurulmuşyum 350 TL mi neydi 🤷♀️ şimdi etkilenmedim çok şükür. Ama doğumdan sonra sonraki doğum için vurulması gerekiyor diye biliyorum
Cmrtgc Meltem3421 bende olrum doktorum yazdı bana ücret vermedim ama özel hastane oldugu için 10 TL vurmalrı için ücret aldılar y