Bizde yaptırdık. devlette ve ücretsiz yaptırdık ama bir günümüz gitti baya oyalayıcı oluyor devlette yaptırınca parada ödemedik sadece bize söylenen pahalı bir iğne oldugu ve devletin karşılaması içinde yatış yaptırmamız gerektiğiydi öylede yaptık bide bişey soranilir miyim sağlık ocagında yaptıranlar nasıl yaptırdınız ben iki kere kan verdim ve detaylı ultrasyona girdiğim halde bi daha girdim öyle iğnem yapıldı siz nasıl yaptırdınız