Ilksen melindam idari izin bittigi icin nasil bir yol izlediniz özel hastane raporu kabul degil dediler de merak ettim
melindam Ilksen Canım Benim Şuan Oturduğum Bina Karantinada Ayın 8inde Karantina Bittiği için İdari İzin Yazdılar Bana 8ine Kadar Sonrada Zaten Çalışamaz Alıcam 34 Haftalık Oluyorum.Yıllık İzin Al Bence
Ilksen melindam maalesef yillik iznim yok ekim ayindan atandim ve daha 16 haftadayim Allah hepimizin yardimcisi olsun
Gokce34 Keşke rapor kitleyebilsek eapor kitleyemiyoruz değil mi kızlar bu arada ben de 14 haftalıgım ama korkuyorum calısmak istemiyorun