Nur5495
Evet kronik hastalığı olmayan biriyle hamile olan kişi aynı riski taşıyor bi farkı yok ama iki kişide enfekte olunca sonucları ve kayıplar aynı mı olacak sence?Allah hiçbirimize göstermesin ama ben şahsen yoğun bakımda çalışıyordum hemşireyim sence geri dönmem mantıklı mı.Sadece benim için değil tüm hamileler için risk geçene kadar çalıştırılmamalı.