Ecrinbzkrt Kontrolum haftaya bakalım ne zaman dıcek doktorum normal gıderse sanırım bende beklıcem saglıkla gelsın yavrularımız 35 olduk🥰
Melikekrtc1 Selinnnn91 Mrb canım bizim de 2 haziran 🙈 Saat 10 da dedi doktorumuz Allahın izniyle sağlıcakla kavuşuruz yavrumuza 🤗
Aysema Iclalgoleli Hiç korkutmasın. Bende burdan okuduklarımla kafamda çok kurmuştum ama gereksiz stres yaşamışım. Tabiki acısız diyemem ama dayanılmayacak katlanılmaz bir acısı yok. Çok kısa sürüyor zaten kendinizi rahat bırakırsanız çok kolay.
Aysema Iclalgoleli Kendinizide o tatlı minnoşunuzuda strese sokmayın 😇 Zaten ne kadar korksakta olacak birşey kaçış yok. Kısacık bişi gerilmezseniz hemen olup bitiyor.