Selinnnn91 Merhaba kızlar bugün günümüzü aldık 2 haziran sizlerin günlerin nasıl ? Allah sağlıcakla kucağımiza almayı nasip etsin inslalh🙏🙏
Tugbakarciga Selinnnn91 bizde haziran bebeği olcaktık ama minik sabırsız kızım erken geldi 21mayısta cee dedi 🥰
Esraorhan Selinnnn91 haziran inşallah ama, ne bebeğim döndü ne de bir belirti var, normalde 10 haziran bakalım hakkımızda hayırlısı 🤗
Anne71 Selinnnn91 ilk doğum bebiş kanalda düzensiz sancılar var baskılar çok ama tahmini doğum 15 haziran bakalım ogluş ne zaman gelmek isterse
Aysema Selinnnn91 Amiiin inşallah hepimiz sağlıkla kucaklarız bebeklerimizi 🙏 bugün kontrolümüz vardı, normal doğuma uygunmuş çatım. Bekleyeceğiz bundan sonra, tahmini ama 15 haziran gibi dedi doktor🙏😇
sweethome1000 Bizde tahmni doğum 10 ile 24 hazran arası gözküyo..şuan normal gözktüğü için gün alamıypruz 🙈
Aysema sweethome1000 Muhtemelen. Ben 36dayım şu an. Hiç korkmayın gözünüzde büyütmeyin bir dakika anca sürüyor sürmüyor bile.
Gamzedngdn Selinnnn91 haziran 15 ten sonra bekliyoruz bizde kızımı bakalım ne zaman gelecek 🤷♀️ 34+3 deyim 36 da gidicem tekrar çatıya bakacak mı bakalım 😁
Greyy90 Selinnnn91 bizimde normalde 8 Haziran ama normal doğum göründüğü için bekliyoruz her an her şey olabilir bekliyoruz bakalım hayırlısıyla gelsinler 🤲🏻 🥳🙈
Bezelyeveannesi Bizde haziran diye beklerken 14 mayista oglusum geldi bana Allah sag salim kucaginiza almayi nasip etsin 😇
Tnskmn Selinnnn91 36+2♡ haziranın ortalarında bekleniyor da ne zaman gelir prenses bilemem tabi ki hepimiz sağlıkla sıhhate kucagimiza alalım inşallah
Asu20- Haziran anaları çıkmış piyasaya biz mayıs anaları halen bekliyoruzz😢😢😢😢😢dua edin kendi sancımla doğurayım inşallah . Son bi kaç günüm olmadı suni sancı ile başlıcaz 🔥🔥