Busetosunn canim 34 te seninle ayni seyleri yasadim. Erken dogum riski vs hicbiseyim yoktu her kontrlmde hersey normaldi hatta 25 ten beri bebegim bas asagiydi dogumum normal dogum olur diodum hep . Erken dogum aklima bile gelmezdi. Hicbiseyim tam bile degildi hazirlikszdm. 34 te anneme gitmstm annem karnin asagi dusmus dedi yok dedim anne ya sana oyle gelio. O gece aniden uyandn uykumdan sandimki altima yapiorm ama bu alta yapmak degildi kabullenmek istemedm suyum oldgnu sizinti olarak geliodu. Sabahi beklemek istedm apartopar doktrma kostuk alttan bakti acilma yok ultrsndan bakti o suyum degil dimi hocam dedim nolur suyum degil olmasin dedim suyun dedi suyun azalms yatisin olcak yarin sezeryanla bebegi alcam dedi. Dunyam basima yikildi sustum kaldim. Yatisim oldu o gece berat kandiliydi dualar ettim. Dogumhaneye giderken aglamamk
icin zor tuttum kendimi bebegim kucuktu ve hazirliksz yakalndm bebegimi doktr bes dakkada cikardiginda iki bucuk kilo var ya dedgni duydum
bana gosterdi agladi yavrum o ani hicbiseye degismem. Kuvezdede kaldi. Herkes bisey soyledi agladim cok lohusalgmda berbat gecti ama suan 48 gunluk bebegim var herseyiyle ben ilgileniorm cok yorucu bi surecten geciorm ama bebegim icin deger. Sende bunlari atlatacaksn canim guclu ol cok uzulme sakın