Gulsum_coskun ben senin yerinde olsam beklerim yani ikili test sıkıntılı çıktığında 3lu test istiyorlar. 18. Hafta ve 23 haftalar arası detaylı ultrason istiyorlar. Bunların hepsinde ense kalınlığına bakiyorlar. Risk leri söylüyorlar eğer down sendromlu olursa aldırmayı düşünüyor musun? Ben 18. Hafta detayliya girdim ikili testleri istemedim çünkü böyle bir olasılık olsa bile aldırmayı düşünmüyordum. 18 . Haftada ense kalınlığı sınırda dedi bebeğin beynin de kistte vardı. Bizim yapabileceğimiz birşey yok amniyosentez öneriyoruz dediler ama düşük riski var dediler ben de yaptırmadim eğer aldırmayı düşünmüyor san hiç. Bunlara girme kafanı bulandirma inan ben hiç düşünmüyorum hamileligimi berbat etmek istemiyorum. Bakalım bekleyip göreceğiz 😐