Gulsum_coskun ben ikili üçlü beşli onlu testleri falan yaptırmama kararı aldık daha bebek olmadan önce eşimle beraber. Kafa karışıklığından başka hiçbirşeye yaramıyor malesef. Bu benim fikrim tabi. İçimi daraltmaktan umudumu kırmaktan stresten başka birşeye yaramıyo bu testler. Allah neyi takdir ettiyse o gelip bulacak bizi doktor sağlıklı der risk yok der bişiy çıkar doğum sonrası . Şimdi risk var der olma ihtimali var hazırlıklı olun der sapasağlam çıkar bebek. Bu hazırlıklı olun lafınada hastayım valla neye hazırlıksa bu . Saçmalık bacım ya Allaha tevekkül et sırtını Rabbime yasla o Ol der olur gönlünü ferah tut bacım. Parana zamanına canına yazık benim sana tavsiyem budur. O senin canın Allahın emaneti ne gelirse Rabdan❤️❤️❤️