Meral-5866 İnan kendi evladın olunca mevzu bilgi falan hiç bir şey kalmıyor canım bazende bir şeyleri bildiğin için pinpirikli oluyorsun falan durum karışık oluyor anlayacağın canları sağolsun rabbim hiç bir çocuğa hastane yüzü göstermesin inşallah 🥰 Valla canım şahsen ben ilk yenidoğduğunda önermiyorum kimseye çünkü sende lohusa kafasında oluyorsun ilgelenemezsin çabuk iyileşse bile bakım gerektiriyor ister istemez o yüzden tam böyle senin toparlanıp adapte olduğun dönem hemde bebişin çok bir şeyi anlamadığı dönem olarak 30 günlğk ile 50 günlük arasındaki zaman en ideal dönem bence 🤷♀️😊