Betuul12 bizim sipa da öyle. 31 haftaligiz resmen yoluyor karnının içini canımı yakıyor. Titriyor zipliyor hickiriyor kafasiyla poposuyla itekliyor 😂 bu oğlan bizi çok yoracak diyor eşim. Tam kalbini duymaya gittiğimizde demişti doktorum yaramaz olacak cok hareketli diye zor denk getirdi de kalbini zor dinlemiştik. 12.haftada da ilk hareketini hissettirdi 😂