Meral-5866 Atlass elmalı gazoz mu çok güldüm canım buna çok teşekkür ederim sanda rabbim yar ve yardımcımız olsun 😘
Meral-5866 TugceTok06 anladım canım yazdıkların benim için çok faydalı oldu dediklerine dikkat ve özen gösteririm teşekkür ederim Allah razı olsun 😘
Sermhiante Bende bugün yaptırdım ve birazcık yüksek cıktı ben 2 kere kan verdim ama bebişim iyi çok şükür
Asel21 iremkara ilk tokluk şekerinde bir kere kan alınıyor ikinci açlık şekerin de dört kere alınıyor bende öyle oldu.
Brce Emrasf merhaba sonuçlarınız nasıl acaba bakabildiniz mi, bnde aynı yerde yaptırdım da enabızda normal diyor ama değerlerim intte yüksek görünüyor
Brce Emrasf benim doktorum yoktu arayıp not bıraktım iki kere geri dönüş bekliyorum:/ 1. Saat 208 2. Saat 161 çıkmış