Meral-5866 şeker yüklemesi 24. Haftadan itibaren yapılır 24-26 arası iyi olur. Şeker yüklemesine aç gelmeniz gerekir gece 12′den sonra hiç bişey yiyip içmemeniz gerekir. Sabah gidersiniz ilk açlık kanınızı verirsiniz sonrasında size verilen şekerli meyve aramolı suyu içersiniz bu su 2 dilim baklavaya eşittiryani bebeğede sizede zararı yoktur, tam tersine sizde veya bebekte gebelik şekeri veya ihtimali var mı diye bakalır ki gebelikte şeker tehlikelidir. Bu suyu ictikten sonra 3. Kanınızı verene kadar hiç bişey yiyip içemezsiniz ve 1 saat arayla diğer sularıda içip kan verirsiniz bu kadar basit bi işlem. Yanlız uyarmam gerekiyo bazı gebelerimiz çok açlığa dayanamıyolar ve başları falan dönüyo o yüzden eşinizle veya bi yakınınızla gitmenizi tavsiye edrim. Bazı gebelerimizinde midesi bulanıyo ama içilen suyun geri çıkarılmaması gerekiyo.