ysmngry canm merhaba bende 28 haftalıgım bir hafta önce doktora gitmiştim iki gündür karnım davul gbi sertti ve kasık agrım vardı tekrar bir sekılde dr dan rica ettim kontrol için randevusuz gitmiştim iyikide gitmişim nst ye bagladı direk sancım vardı bende idrar yolu enf. mevcut açılma kanama falan yoktu bırgün hastanede yattım suan iyiyim çok şükür moralini bozma belki baska bir durumdur. Benım erken dogum olmaması için artık hep dinlenmem gerekıyor bakalım ins erken olmaz daha çok küçük bebegım bize de dua et 🙏🏻😘😘