Kızlar günaydın uyanık olan var mı? 30+1 haftalığız biz. Dün akşamdan beri hafif hafif karın ağrım vardı. Gece de karnım sertleşti uzunca süre. Sabaha karşı sızmışım yarım saat önce ağrıyla uyandım hala taş gibi karnım sürekli bi tuvalet hissi var 🤦♀️🤦♀️napıyo bu çocuk gelesi mi var nedir yani.
doktorumda en erken 15.30da randevu var. O saate kadar inşallah geçer, korkuyorum. Yaşayan bilen varsa bi yorum yapsın lütfen internetten araştırıp kendimi vesveseye sokmak istemiyorum.