Merhabalar. 21 mayıs gecesine kadar her şeyim normaldi doğum belirtisi yoktu. Gece 1.30 da uyandım işer gibi suyum geliyodu berrak bi akıntı yürüdükçe akıyodu. Hemen hastaneye gittik. Açıklık var dendi nst de sancı çıktı ama benim sancım yoktu. 3 te 4 te 5 te tekrar sancıya bağlandım. Sancılarım artmaya devam etti bende kıvranıyodum artık. Meryem ana otunu suya koyduk. 5 te açıklık bi anda 7 cm dendi. Nst de bağlı şekilde doktor bacaklarımın arasına oturdu sancı geldikçe bacaklarını çek ıkın diyodu o arada da elini sokup kontrol ediyodu. O süreç çok zordu. Yapamıyorum gücüm kalmadı nolur sezeryana alın diye yalvardım ama almadı. Sonra kalkmak istedim tamam ama sancın geldikçe yere çömel ıkın dedi bebeği aşağı itmek gerekiyormuş. Hem bağırdım hem yaptım. Saat 7 de tekrar elini soktu son kez ıkın doğuma gidelim dedi ıkındım sonra çatala gittik. Tekrar ıkın ıkın ama nefessiz kalana kadar. Ve 7.25 de minik kızım geldi hemen ağladı. Aldılar onu muayeneye. Doktor sancın olmayacak ama tekrar ıkın eşi çıksın dedi ıkındım çıktı. Ve dikişler atıldı 15 20 dk sürdü. Sonra kalktık bebeğimle odaya gittik. O kadar güzel bi duygu ki Rabbim herkese nasib etsin. Hastaneye gittiğimde her doğum yapacaklara corona testi yapıyolarmış bana da yaptılar ama hiç bir şeyim yok gayet iyiyim. Ve sabah 10 gibi test pozitif dediler. Bebeğimi alıp yenidoğana götürdüler. Ona da test yapmışlar ama sonucu daha çıkmadı. Götürürlerken dünyam başıma yıkıldı sandım. Odadan bakakaldım öyle. Öpemedim koklayamadım yavrumu. Babası da yoktu yanımızda. Şimdi benden tekrar test aldılar gece 2 de. Ajciğer ultrasonu ile baktılar ciğer temiz. Hiç bir belirti yok. Rabbimden tek dileğim o testin negatif çıkması ve bebeğimi geri vermeleri. Bebeğime ve bana dua edin olur mu 😭