Merhaba hanımlar hayırlı sahurlar hayırlı geceler öncelikle 💕 ben 4 senelik evliyim ve bir türlü anne olamıyorum 😔 ilk bir sene çok istedik olmadı doktora gittik eşime bana testler muayeneler hıc bir sorun yok dendi gönderildi bir iki daha bekledik sonra tekrar gittik doktor yumurtamın çatlamadigini söyledi bir sonra gene gel dedi ve yine gittik yine çatlama yok kiste dönmüş hemen olsun istiyosan kliman deneyelim dedi ve kabul ettik o ay oldu ama sadece 12 hafta gebeliğim devam etti 12. Hafta gittiğimizde kalbi atmiyodu 😢 kürtaj oldum onun ardından 5 ay sonra gene gittik tabi yumurta çatlamıyo diye yine kliman verildi oda kimyasal oldu onun üstüne bir 7 ay daha geçti 8. Ayda bu sefer oldu derken doğal yoldan tedavisiz bu seferde sadece 6 haftalık sürdü başta kalp atışı yok denildi sonra yer değiştirmiş rahim ağzına yakın rahime yapışır denildi üç doktor gezdim hep olumsuz cevaplar sonucu gene kürtaj oldum 3 ay oluyo korunuyoruz hala ve ben artık hem çok isteyip hem çok korkuyorum ne yapicam bilmiyorum bir yanım buruk en çok istediğim şeye kavuşamıyorum bir yanımda korkuyla kaplı ya tekrar aynı şeyler olursa diye psikolojik olarak bu konuda çok yıprandık çevremde ben haricim çocuğu olmayan kimse yok benden sonra evlenenlerin çocukları büyüdü ve sadece onlara karşıdan özenerek bakıyorum buraya üye olmadan önce benim gibi olan çok kişi gördüm ve içimi dökesim geldi k.bakmayin çok uzun oldu ama içimde öyle derin bir yara olmaya basladiki kimseye anlatamayınca buraya döktüm özür dilerim 😞