-Sultan- 31+6da gittim canım doktora 35.haftada gelceksin sonrada her hafta gelceksin dedi. Gelince nstye bağlancaksın dedi. Senin kasılman sancın herhangi bi şikayetin yoksa nstye bağlamaya ihtiyaç duymuyorlar 35.haftada bağlanırsın muhtemelen sende. 33+3 oldum bende 35i bekliyorum gitmek için