20Rabia20 Buse45 10+6 olduk bizde güzel gidiyo şükür bayramdan sonra 2li test için gidicez inşallah 🤲🏻❤️
Prensesannesi96 Mine8191 bende öyleyim canım ve aşırı iştahsızım midem hiç iyi değil herseyden tiksindim bi çorba içiyorum Budur 10 haftalık olcaz hala aserme fln olmadı bebeği düşünmesem haplarım olmasa yemekte yemem heralde ya sonrada bitkin düşüyorum
Mine8191 Prensesannesi96 ilk zaman iştahım vardı artık eskisi gibi yiyemiyorum malesef 🤦🏻♀️ Çok tuhaf gerçekten midem bulanıyor ben yavrumu 7 senedir bekliyorum inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🤲❤️
Milena20 Buse45 şimdi aklımdan aralık 2020 anneleri diye bi başlık görsem diye geçiriyordum bizde 8+2 yiz selam canım 😊
Milena20 Mine8191 benimde öyle canım öğürtü bulantı şeklinde genelde bişeyler atıştırınca geçiyor bide bazen herhangi bi koku hassasiyeti yaşarsam oluyor
imran1029 Selam hanımlar , bende 11+5 haftalık hamileyim bayramdan sonra ikili tarama için gideceğim ikinci gebeliğim ilki dış gebelikti çok pimpirikliyim inşallah dileyen isteyen herkesin kucağı boş kalmasın sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alalım
HKY Merhabalaar bizde 10+6 olduk çok şükür 🥰 bayram sonrası ikili taramaya gidecez miniğimle😇 bende de bulantı öğürmeler kusmalar devam🥴 herkesin sabah olurmuş benim akşam üzeri ve özellikle sahurda oluyo 😑
Buse45 Mine8191 ben 🙄 oğlumda kusuyordum rahatlıyordum ama bunda hep ö ö modundayım kusamıyorun 🤦🏼♀️
Milena20 Mine8191 iyidir cAnım inşallah aklımızdan hep iyi şeyler geçirelim onlar küçükte olsalar hissediyorlar inanıyorum 🙏🌸