20Rabia20 Buse45 10+6 olduk bizde güzel gidiyo şükür bayramdan sonra 2li test için gidicez inşallah 🤲🏻❤️
Arsu1661 MehtapAhmet ben hemen söylemiştim zaten yakınlarıma cinsiyet belli oluncada muhtemelen herkese söylerim rabbim nasip ederse tabi ☺️
Eemmyy MehtapAhmet bulantılar vs. çok kötü gidiyor. Bir arkadaşım dışında kimseye söylemedim henüz aileler dahil☺️
Eemmyy Smgyy 12+4 te gitçez canım o testler için, şu an 10+6yız. Ama yaptırır mıyım bilmiyorum hâlâ düşünmekteyim .
Smgyy Eemmyy ben kesin yaptırıcam ilk bebeğimi 24 haftalıkken kaybettüm kalp anomolisi Yüzünden , varsada bilerek yaşamak daha doğrusu rabbim hepimizin bebeklerini korusun 🙏❤️
Zuzuum Smgyy başın sağolsun canım o zaman direk nifty yaptır o tanı testi çünkü kesin sonucu öğrenirsin
Mine8191 10+1 🥰🤲 şükürler olsun kızlar bişi soracağım öğürtü oluyor sabahları ama kusamıyorum böle olan var mı
Prensesannesi96 Mine8191 bende öyleyim canım ve aşırı iştahsızım midem hiç iyi değil herseyden tiksindim bi çorba içiyorum Budur 10 haftalık olcaz hala aserme fln olmadı bebeği düşünmesem haplarım olmasa yemekte yemem heralde ya sonrada bitkin düşüyorum
Milena20 Mine8191 benimde öyle canım öğürtü bulantı şeklinde genelde bişeyler atıştırınca geçiyor bide bazen herhangi bi koku hassasiyeti yaşarsam oluyor