Demirailesii
35+4 üm canım bugün gittim hastaneye çok şükür hiç bi sorun yok nst de sancı az vardı sanırım ama doktor var falan demedi bende öyle sormuyorum bi şey olunca kendisi söylüyor diye bi sıkıntı kalmadı yani öyle bi anlık dalgaydı sanırım ama tabi yine kasılmalar sancılar arada oluyor ama normal artık