Demirailesii bende 34+3 bugün gittim bende sancılarım oluyordu, nst de ağrılarım çıktı erken Doğum olabilir demişti hatta
o yüzden ciğer geliştirici iğne vuruldum iki tane
ilaç tedavisi gördüm serumlar felan öyle anca toparlanabildim
Gerçekten çok zor heleki erken Doğum riski olması beni çok üzdü