Dilekk16 Merhaba canım, benim teyzemin gebeliğinde de doktoru kist olduğunu söyledi, araştırma hastanesine git araştırsınlar tek başınaysa eğer bir sorun yaratmıyor detaylı ultrason baktır demişti başka bir doktora gittiğin de de 6.7. Ayında kendi kayboluyor demişti. O hiç birşey yapmadı bekledi evlat onun evladı sonuçta çok dua ettik, dün gitti doktora kist kendiliğinden kaybolmuş. İnşallah senin ki de öyledir. Tek bir doktor da kalma derim. Allah kimseyi evladıyla sınamasın inşallah senin ki de geçer 🤲