Merhabalar ben 18 haftalik gebeyim bugun bebegimi gormeye gittim hastaneye fakat doktorun soyledikleriyle dünyam başıma yıkıldı. Once bebegimin beyninde bir cok kist olduğunu sonra da birinin cok buyuk oldugunu bunun bi hastaliga isaret edebilecegini soyledi hemen dörtlü test yaptirmamizi istedi ve detayli ultrason testi bugün verdim sonuclar haftaya cikinca detayli ultrasona da gircem internetten biraz arastirdim hep 28 haftada gectigi söylenmiş ama doktorun morali bozuk sekilde cok buyuk canim skma canini ama insallah cikmaz demesi beni de esimide alt üst etti. Cok rica ediyorum basina gelen konuyla ilgili bilgisi olan varsa paylasabilir mi 🙁